24 Mart 2009 Salı

Lincoln İçin İmzalar

E-postalar yağmaya devam ediyor. Onlar geldikçe ne kadar doğru bir işe kalkıştığımızı daha iyi anlıyoruz. Değerlerimize sahip çıkma zamanı geldiği açık bir şekilde ortada. Galatasaray'ı ve yıldızlarını spor sayfalarından takip edip, birilerinin kaprisleriyle şekilden şekle sokulduklarını izleme, sonra da hayıflanma zamanı geride kalmıştır.

Yapılan hataların karşısında durmak zorundayız. Bu nedenle, sizden ricamız, bu yazının altındaki yorum bölümüne isimlerinizi yazmaniz. Bu, bir nevi imza toplama aşamasını teşkil edecek. Yeterince kalabalık olduğumuzda bizi dinleyecek birilerinin çıkacağına eminiz.

Lütfen imzalayın: "Lincoln'ü Bırakmıyoruz"...

46 yorum:

Unknown dedi ki...

Dün gece size mailimi de attım, buraya imzamı da atıyorum. Sonuna kadar yanınızdayım. Ne isterseniz yapmaya hazırım. Yeter ki sesimizi duyuralım. Bu takımdan gitmesi gereken onca kişi varken NEDEN LINCOLN?

LC dedi ki...

Evet kesinlikle katılıyoruz, Lincoln için koşmuyor diyenler; Lincoln Sabri kadar koşsa o pasları atabilir mi!!

Gitme Linc10n, yeni Hagi'miz ol...

afffection dedi ki...

hep neden diyorum neden elimizdekilerin değerini kaybettikten sonra anlıyoruz... artık buna dur demenin zamanı geldi... yıllardır hagi hagi hagi diye sızlanan taraftara hagi mertebesine yükseltmeyi düşündüğümüz bu kadar iyi bir futbolcu gelmişken nedendir onu günah keçisi ilan etmek... birilerinin fena halde tırsdığı belli ilk yarıda yaptıklarını gördükten sonra... fener medyasıda olayın fazlası ile üstüne gidiyor çünkü lincoln ün gitmesi onların işine geliyor.. ama biz buna izin vermiyoruz, vermeyeceğiz... istediği zaman adam gibi değer verildiğinde neler yapabildiğini gördüğümüz bu yıldız ismi bırakmayacağız. mehmet güven gibi sabri gibi futbol fakirlerini gördükçe bu adamın değerini daha da iyi anlıyorum... yapmayın yapılmayan değişiklerin,oyuna geç yapılan müdahelerin sorumlusu lincoln olamaz olmamalı... hem bakın hamburg maçından sonra Martin Jol ne diyor: "Sezon başında Galatasaray'dan teklif aldım. Ancak ellerinde on kişilik bir liste vardı. Ben kabul etmedim. Ancak dünkü seyirciyi ve atmosferi gördükten sonra birgün Türkiye'de çalışmanın hayalini kuruyorum. Birgün mutlaka buraya gelmek istiyorum. Galatasaray'ın elenmesindeki en önemli etken Lincoln'ün oyundan alınmasıydı. Çünkü Baros'a tek ara pası atacak oyuncu oydu. Ne olursa olsun Lincoln tarzında bir oyuncu asla oyundan alınamaz. Galatasaray'ı ikinci yarıda çözdük. Çünkü kanatlarının zayıf olduğunu gördüm. Mehmet Topal'ı sıkı bir şekilde takip ediyorum, ettiriyorum. Müthiş bir oyuncu."

sizede birşeyler anlatmıştır umarım...

Süleyman...

afffection dedi ki...

ustamın dediği:) süleyman kanka dediklerine aynen katılıyorum... ne kadar lincoln e kızsam da, ne kadar takıma ihanet etse de gitmesine karşıyım bugün lincoln ayarında bi oyuncu almaya ne bizim takımın gücü yeter, ne de bizim ligimizde herhangi bi takımın... fotospor getirebilir sadece lincoln den büyük topcuyu türkiyeye:) lincoln biterse bu sezon benim için bitmiştir:) bi daha da asy e gitmem:)

uğur

emin Tuksal dedi ki...

Lincoln'ü Bırakmıyoruz. Bu imza kısmı dolsun..

Emin

alessandro del piero dedi ki...

lincoln'ü harcayanı biz de harcarız.. bu kulüp taraftarındır, lincoln de taraftarın sevgilisidir..

fatih

lego dedi ki...

fazla soze gerek yok. bir imza de benden.

levent

Syd dedi ki...

Lincoln'ü asla Bırakmıyoruz.

Emir

Ozan dedi ki...

İnadına Lincoln. Daha bu akşam halı saha maçında Lincoln formasını giymiş. Takım arkadaşlarıma inadına Lincoln dedim. Sonuna kadar arkandayım.

Adsız dedi ki...

Lincoln'u birakmiyoruz cunku biz Galatasaray'i birakmiyoruz. Bu sene hala sampiyonluk sansimiz var ve bu sampiyonluga ulasabilmek icin elimizdeki tum imkanlari kullanmaliyiz. Biz taraftar Lincoln'nun kalbide isek Lincoln'de bizim kalbimizde olmali cunku onun basarisi Galatasaray'in basarisi demektir!

Adsız dedi ki...

Bırakın galatasaraylı ya da futbolsever olmayı,azıcık vicdanı,azıcık hakkaniyet anlayışı olan herkes bu linçe dur demelidir.Skibbe kurban edildi ve geldiğimiz nokta ortada.Yeni kurbanlar vermemek için linçin önüne geçelim,kampanyaya destek verelim,galatasarayın iç ve dış düşmanlarını sevindirmeyelim.Unutmayalım ki aşkımız armayadır ve onu hakkıyla temsil eden herkesin arkasında durmak taraftar olarak sorumluluğumuzdur.

Lincoln,Lincoln.......

gica dedi ki...

http://www.lincolnofficial.com/en/contact_lincoln.asp

şurdan lincoln e desteğimizi de verelim...
yalnız olmadığını anlasın.
seveni olduğunu anlasın....

gp maksimov dedi ki...

biz iyi futbol izlemek istiyoruz. onun icin lincoln kalsin!

mrt

baha dedi ki...

Lincoln=Şampiyonluk

Unknown dedi ki...

Tam hagimizi bulduk dedik once medya sonra bülent hoca sonra bizler elimizden kacırmak icin herseyi yapdık. Bize Messi gelse aynı seyler olur.umarım gonderilmez ve devam eder

inadına
lincolllln lincolllnnn

gltsry dedi ki...

lincoln'ü bırakmıyoruz ve sonuna kadar 10'layız...
lincoln galatasaray için önemlidir.kimsenin onun gibi bir oyuncuyu maymuna çavirmeye hakkı yok.bülent korkmaz takımı 2 günde maalesef tarumar etti.ne futbol kaldı ne de huzur.skibbe'ye yapılan haksızlık sanırım şu an daha iyi anlaşılıyordur.skibbe gittiğinden beri hücum adına,hücumu geçtim futbol adına birşey kalmadı.
lincoln'e yapılan da haksızlıktır.ilk geldiği günden bu yana bir futbolcu ancak bu kadar yıpratılır.nedir bu linç? hergün ayrı bir konu.sakatlansa inanılmıyor yok efendim sakat değilmiş,bilerek deplasmana gitmiyormuş,maç seçiyormuş.böyle belgesiz yalan yanlış iftiralardan bıktım,bıktık.herkes kendinde bu hakkı nerden buluyor? hakan ünsal hergün çıkıp lincoln'e karaktersiz deme hakkını nerden buluyor? o karaktersiz dediği adam brezilya'da kaç fakir aileye bakıyor acaba haberi var mı? ama umrunda mı insanların.sürekli aynı oyun.bütün medya(bir kaç güzel ve doğru kalem hariç)itinayla 2 senedir şımarık,sorumsuz lincoln profili çizmeye çalışıyor.lincoln goller atarken asistler yaparken kimse kulak asmıyordu ama maalesef iki günde inanır oldu bazı galatasaray taraftarları.çok üzücü gerçekten.halbuki bu insan çıkıp bütün medyaya ''gerçekler daha çok satar'' dedi.adam olan için ne kadar ağır bir söz aslında.ama anlayana.
son içinde bırakıldığı durum da yönetimin de katkısıyla medyaya malzeme oldu.niye galatasaray yönetimi bu kadar şefaf onu da anlayamadım ben.lincoln'nün izinsiz gitiğini neden medya bilmek zorunda.kendi içimizde hiçbirşeyi halledemez olduk.soyunma odasında konuşulanlar hep hakan ünsal'ın dilinde.nasıl bu hale geldik anlayamıyorum.yönetim futbolcusuna sahip çıkmaz mı? 2 haftadır sirk maymununa çevirdiler.bu futbolcu oyuncak mı? almanya'da oyundan alınışı sırasında sadece why me dedi diye olanlara bak.bir kulüp böyle höt höt le yönetilmez.burası nazi kampı değil.kimsenin özel şirketi de değil.bülent korkmaz ceza verecek diye trabzon ve eskişehir gibi iki önemli maçta lincoln'süz bırakıldı takım.ne uğruna? herkes lincoln'ü günah keçisi yapıyor.sanki oynatıyorlar da oynamıyor.yahu son iki lig maçında lincoln sahada değil.hem de tarbzon ve eskişehir gibi şampiyonluk yolundaki iki önemli maçta.birileri bunu açıklamalı işte.çünkü bu lincoln'nün suçu değil.teknik direktörlük sadece taktik teknikle alakalı bir iş değil işte.teknik adamlık aynı zamanda insan yönetmektir.bir teknik direktör bütün futbolcularını tanımalı,birarada tutmalıdır.ama bülent korkmaz bunu yapamadı.hamburg maçının lincoln için ayrıca öneminin bile farkında değil.kendisi gelmeden önce lincoln neydi şimdi ne oldu? bu kadarını başarmakta ayrı meziyet herhalde.
ben ilk geldiği gün olduğu gibi bugün de sonuna kadar lincoln diyorum.istanbul dışında oturduğum için stada gitme şansım yok.bütün renktaşlardan ricam ali sami yen'deki ilk maçta hep bir ağızdan lincoln diye bağırmaları.hepimiz tepkimizi göstermeliyiz yapılan bu haksızlığa ve adaletsizliğe karşı.
lincoln'ü seviyoruz ve biliyoruz ki o da bu takımı ve taraftarları seviyor.bunu zatan çoğu kez dile getirdi.kimsenin onu böyle harcamaya hakkı yok.
lincooooooooollln lincooooolnnnnnn...

simon dedi ki...

burasının yeniçeri ocağı olmadığını....takımda akıllı ve güzel futbol oynayan adamları da en az koşanlar kadar istediğimizi göstermek için ben de buradayım....her şeyi geçiyorum aralarındaki konuşmaları basına anlatarak güya onu taraftarın önüne atıp bu işten sıyrılacağını düşünen bülent korkmaz, adnan sezgin ve daha suçu işlemeden ona cezayı kesen haldun üstünel siktirsin gitsin.... bizleri mi salak zannediyolar kendilerini mi çok akıllı..... lincoln kadar taş düşsün başınıza

lego dedi ki...

karalama kampanyasi goz gore gore yapilan yalan haberlerle devam ediyor. en son hurriyet gazetesinin yaptigi haberin ne kadar duzmece oldugu her haliyle belli. akli basinda galatasaray taraftarinin, neler olup bittigini bilmeye hakki oldugunu dusunuyorum. altay macinda antrenorune tehditler sacarak oyundan cikan umit karan ile ilgili bir haber bile yapilmazken, ne yaptigi belli olmayan Lincoln'e karsi savas acilmis durumda.

Galatasaray taraftari olarak Felipe'ye, Ribery'ye, Jardel'e yapilanlar unutulmamali. Medya Ribery'nin ne kadar yalanci oldugunu, takimi sattigini anlatip durdu ve sonuc ortada.

Biz biliyoruz ki bu klup cogu zaman cok daha stresli olaylari basina yansitmamayi ve sorunu kendi icinde halletmeyi bildi. ama su anda gordugumuz olaylar olayin ne kadar kurmaca oldugunu ortaya koyuyor.

Cok gec olmadan once, tarihte yasadigimiz pismanliklari tekrar yasamamak adina, sesimizi daha kuvvetli duyuracagimiz bir yol bulmaliyiz.

Medyadaki kokusmusluga, nasil yonetildigi belli olmayan klube, anti-futbola, takim icindeki cetelesmeye, adam kayirmaciliga karsi sonuna kadar Lincoln'un yanındayiz ve yanında olmaliyiz.

Sonuna kadar: " Lincoln, Lincoln, Lincoln....."

Unknown dedi ki...

Takımda, Cassio Lincoln'ü görmek istiyorum!..

Unknown dedi ki...

Once, Felipe; sonra, Ribery; simdi, Lincoln...artik bu sacmaliga bir son verilsin...ben, Galatasaray takim otobusunde konusulanlari, TV yorumcularindan duymak is-te-mi-yorum!..Lincoln gidince Sabri'yi mi izleyecegiz?..Artik, 2000 yili kadrosundan hic kimsenin bu kluple iliskisi kalmasin!..

televizyon komandosu dedi ki...

Murat Mustafa.

Birakmiyoruz seni Lincoln, asil gitmesi gerekenler gitsin (Sabri, Ümit Karan, Hasan Sas)

Murat1905 dedi ki...

Irkçılardan müteşekkil bir takım istemiyoruz. Amerikan eyaletinde 11 Türk oyuncu hayali kuranlar kafalarını değiştirmezse ve yaradılanı yaradandan dolayı sevdim anlayışını benimsemezse futbolun canı cehenneme diyorum.

Lincoln'ü getirmek için on takla atanlar bugün maaşını ödememek uğruna kendisini abuk subuk nedenlerle kovmaya çalışıyorlarsa Galatasaray zaten derin bir uykuda demektir, böyle amatör bir yönetimi sorgulamayan kongre üyelerini, divan kurulunu ve şakşakçısı taraftar grubunu esefle kınıyorum. Hepsi bir araya gelse bir tane Lincoln etmezler.

Wir Lieben Dich Cassio!

Shattered1013 dedi ki...

seni yok etmeye çalışanlara inat....
Lincoooooooooolllllnn Lincooooooooooooollllnnnn...

Yönetimin gözünü açıp nasıl bir hata yaptığının nasıl br boş vermişlik yatığının farkına varması gerekli artık.

Lincoln GALATASARAY'da kalacak o kadar...

alessandro del piero dedi ki...

arkadaşlar buradan ne derece sesimizi duyurabiliriz hiçbir fikrim yok, o yüzden üstteki arkadaşın dediği gibi herkes lincoln'ümüzün resmi sitesine de anlatsın dileklerini, görüşlerini.. oyuncumuza her türlü sahip çokmamız gerekiyor.. blog sahibi sen de post olarak ekle bence bu siteyi, daha efektif olunacağını düşünüyorum..

site burası:

http://www.lincolnofficial.com/en/contact_lincoln.asp

gltsry dedi ki...

ya arkadaşlar çıldıracağım saniye geçmiyor lincoln ile ilgili türlü türlü yalan haber çıkıyor.daha fazla ne yapabiliriz bilmiyorum.ama bir yönetim oyuncusuna sahip çıkmaz mı.böyle kurdun kuşun eline bırakır mı? lincoln'ü satmayı düşünenler varsa önce kendileri gitsin lütfen!!!

alessandro del piero dedi ki...

merhaba gltsry. açıkçası ben de kafayı yemek üzereyim, göz göre göre elimizden kayıp gidiyor biricik yıldızımız ama bunun sebebi de o kadar belli ki.. yönetimimiz neden sahip çıkmıyor demişsin, tabi ki tek bir nedenden. onlar zaten kurtulmak istiyorlar bir yerde.. düşünsene uefa'yı kadıköy'de kaldırmak sene başından beri en büyük hedefimizdi ve dalga geçer gibi en kritik ve muhtaç olduğumuz anda meira'yı yollamış bir yönetimimiz var.. o kadar beceriksizler ki yapmaları gereken hiçbir projeyi adam gibi halledemeyip bunun faturasını yabancı oyunculardan çıkartıyorlar. ekonomik nedenlerden başka hiçbir açıklaması olamaz şu son 1 ayda yaşadığımız saçmalıkların ve son kurban da lincoln maalesef.. tüm bunların yalnızca disiplin sorunu olabileceği artık o kadar komik geliyor ki.. haberlerin uydurma olduğundan bahsetmişsin ama daha şu an gelen habere göre lincoln'ün antrenmana çıkmaması üzerine apar topar notere zabıt tutturulmuş yönetim tarafından. yani acaba yönetim mi oyuncumuzu medyadan korumuyor yoksa asıl harcanması için uğraşan bizzat kendileri mi? nasıl olup da bu kadar vizyonsuz, beceriksiz bir yönetim anlayışları var hala anlayamıyorum.. ve en az bir sene daha çekmemiz gerek onları maalesef. işin kötüsü onların yerine gelebilecek olan alternatiflerden birisi, canaydın ve tayfası..

çok şanssız bir takımız, ne denebilir ki...

gltsry dedi ki...

merhaba del piero,
kafayı yemekten bahsetmişsin gerçekten kafayı yiyeceğim galiba.bu kadar basiretsiz beceriksiz bir yönetimin elinde olduğumuza inanmak istemiyorum.bütün bunlar kötü bir kabus gibi.ve maalesef uyanamıyorum günlerdir.perşembeden bu yana sabah yatıyorum.şampiyonluğun kaçması,turu kaybetmek,yenilgi falan filandan çok daha vahim bir durum bu yaşadıklarımız.ben bu hale geldiğimi hiç hatırlamıyorum.insan kendi takımın başarılı olmasını istemez mi.inanırmısın pazar günü gol atmalarını istemeyecek hale geldim.çünkü biliyorum bu şu demek olacak bak lincoln'süz de varız.yoksunuz ama yok.
bülent korkmaz'ı da hiç iyi hatırlamıyacağım bundan sonraki ömrümde.çünkü 2 günde bir fenerli bile takımı bu hale getremezdi.herşeyi kaybediyoruz.önce hocamızı şimdi oyuncumuzu,uefa'yı,ligi,huzurumuzu herşeyi...ama bu sefer dur demeliyiz bu takım bizlerin,herkes gelip geçiyor.kimsenin bu kulübü babasının çiftliği gibi yönetmeye hakkı yok.
nerdesin skibbe demek istiyorum nerdesin güzel insan...

Unknown dedi ki...

lincoln'e ceza kesmek marifet degil..asil marifet onu oynatmak..lincolnsuz galatasaray anadolu takimina benzer..

hakan başaran

alessandro del piero dedi ki...

tekrar merhaba gltsry.. şu an için yapacak hiçbir şey yok gerçekten de, adeta takımımızın yok oluşuna doğru gidişini adım adım izletiyorlar bizlere.. son günlerde kulübe olsun, resmi siteye olsun pek çok mail attım birçok başka taraftar gibi ama hiçbir işe yaramayacağınından da eminim maalesef..

bu arada birazdan lig radyoda, belki tanırsın, melih şabanoğlu'nun programı başlayacak, her hafta çarşambaları saat 13'te olduğu gibi. kendisi http://gayin-sin.net/ adresinde yazılar yazan ve gerçekten sağduyulu ve mantıklı analizleriyle biz taraftarları biraz olsun umutlandırabilen gerçek bir gs'lı büyüğümüz.. umarım bu hafta da söyleyecek güzel haberleri vardır kendisinin..

şuradan ulaşabilirsin radyo yayınına:

http://www.radyolig.com/#

gltsry dedi ki...

sağol del piero tanıyorum melih şabanoğlu'nu. yazılarını sürekli okuyorum ama radyo programını bilmiyordum.sağol haber verdiğin için.inşaallah güzel haberler duyarız.

bonaventure dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Çağrı Akpınar dedi ki...

+1

bakır dedi ki...

hagiden sonra çok beklediğimiz 10 numarayı ne zorluklarla takıma kazandırdık.ama ne yazık ki bünyemizdeki bazı futbolcular(sabri,hasan,arda)bir türlü lıncolnun aldığı ücreti ve taraftar tarafından verilen sevgiyi hazmedemediler.buna medya da dahil tabii..medya hiç bir zaman lıncolnun oyunuyla ilgilenmedi (sakatlığı şımarıklığı vurdumduymazlığı) önemliydi onlar için.ama benim için hangi bir maçta attığı bir ara pası bir çalım bir gol önemli. diğer özellikleri pek te umurumda değil.medyaya ve gs li bazı oyunculara rağmen seviyorum seni be casio.... üstünde adının yazıldığı formamı her zaman gurula gieceğim.sen çok güzel bir rüyaydın ve rüyalar çok kısa sürüyor ne yazık ki...elveda.......BAKIR ÇAKMAK/URFA

xaar dedi ki...

No-Look paslarini artik kim atabilir ki,biri bana soylesin!!!

Tolga KARAER
Bursa

xaar dedi ki...

Resmi sitedeki adrese mailimi attim;
yalniz su adrese yonlendirdi mailimi,
francismelo@fredgol.com.br

Herkes atarsa mail guzel olur diye dusunuorum.

Lincooollnnn Lincoooolllnnnn!!!

Can you hear our supporter`s sounds from the Brazil?

gltsry dedi ki...

@xaar
o yönlendirdi dediğin adres ben email atınca bana da geldi. ama ben tam anlayamadım.bir daha mı göndermeliyim o adrese e maili.

alessandro del piero dedi ki...

bahsedilen adres lincoln@fobazo.com ise, ben gündüz mesaj atmıştım oraya yahoo üstünden ve herhangi bir yönlendirmede bulunmadı. ya bi de bizim attığımız bu mailler falan ne derece yararlı olabilir ki çok merak ediyorum. kendimizi kandırıyormuşuz gibi geliyo bana. böyle bir imkan olsa da, lincoln istanbul'a döndüğünde karşısına geçip ne düşündüğümüzü, neler olup bittiğini bir bir anlatabilsek keşke ona.. sarılsak, duygusal anlar yaşasak, o da duygulansa.. :)

şu an yapabileceğimiz tek şey dua etmek galiba.. ne çok çekemeyenin varmış senin lincoln'üm, keşke bizlerin varlığından haberdar olabilsen...

gltsry dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
gltsry dedi ki...

del piero, evet adres o ama e email atınca karşılığında o email geliyor,benim de kafam karıştı.
aslında dediğini yapabilsek ne kadar güzel olur.görüyorum ki bir ben değilim dokunsalar ağlayacak halde olan:)cidden geçsek karşısına bak cassio diye söze başlasak onu ne kadar sevdiğimizi anlatsak...o bizi ne kadar sevdiğini defalarca söyledi.hatta havaalanında ülkesine giderken izlediysen elini kalbine götürerek galatasaray my here dedi kötü ingilizcesiyle:)
ben döneceğine inanıyorum.dediğin gibi elimizden gelen e mail atmak,sesimizi duyurmaya çalışmak ve dua etmek...
en kötüsüde onu her fırsatta yerden yere vuranların sözlerinin saçmalık boyutuna ulaşması artık.çıldımaya az kaldı:( herkes geldiğinden beri bekliyor birşey yapsada ağzının payını versek diye.hiçbirşey bulamasalar top sektirdi diye sıkıştıracaklar.hey Allah'ım ya ne günlere kaldık Sen büyüksün...
sonuna kadar lincoln...

alessandro del piero dedi ki...

hadi medyadaki yeminli gs düşmanlarının bitmek tükenmek bilmeyen palavralarına, çarpıtmalarına alıştık da kendi içimizdeki insanların gelip de bunlara inanmalarına hatta abartıp takımla ilgili her olumsuz şeyin sorumlusu olarak lincoln'ü göstermesine ne demeli.. gs'ye ait internetteki en büyük iki forum olan alisamiyen.net ve galatasaray.to'da yazan pek çok taraftar saolsun şimdiden nefret öğesi haline getirmiş bile lincoln'ü. sanki o gitse her şey güllük gülistanlık olacak, tüm dertler bitip huzura kavuşucaz. anlamadıkları şey şu ki bu sene takımın gerçekten iyi performans verip bizleri coşturduğu dönem tam da lincoln'ün takımda huzur içinde oynayıp klasına yakışan performansı gösterdiği zamana denk geliyordu. ne zaman ki lincoln'ü adeta küstürdük, o günden beri ne hallere düştüğümüz ortada.

böyle de karşılıklı konuşa konuşa dertleşme mekanı yaptık burasını :) insan böyle çaresiz hissedince ne yapacağını bilemez oluyo tabi. bizi bu hallere düşürenler utansın ne diyelim..

gltsry dedi ki...

evet burası da bir nevi forum oldu:) ama insan cidden bir yerde patlıyor. sen alisamiyen.net falan demişsin ben de galatasaray sözlük ten biliyorum.taraftar tam anlamıyla ikiye bölünmüş durumda.hiçbirşey olmadıysa bu oldu.nasıl ne ara lincoln bu derece suçlu görülür oldu anlayamıyorum.ha hey koç why me demişti dimi.olamaz zaten kimse tepki veremez insan değil bunlar...halbuki sevgi ve saygıyla bir satte halledilirdi ama işte...kızıyorlar bari zaten bugüne kadar ne verdiki bu takıma demeseler bu gerçeketen adaletsizlik.istatistiklerde adaletsizlik olduğunu söylüyor.lincoln'lü ve lincoln'süz maçlarımız ortada...

Adsız dedi ki...

su dakikadan sonra LINCOLN un kalması için başka ne yapabiliriz onu düşünmeliyiz sesimizi her platformda duyurmalıyız arkadasların dediklerinin tümüne katılıyorum LINCOLN u bırakamayız...

Adsız dedi ki...

lincoln bu takımdan gitmemeli sayın adnan polat lincoln geri gelsin

Adsız dedi ki...

LINCOLN'U GERİ GETİR BAŞKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANN !!!

BİZ ONU İSTİYORUZ ÖYLE FUTBOLCU GÖRMEDİK HAGI'DEN BERİ !!!

LInCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLN !!!!!!!!!

50 TANE ARDA VERSENİZ DEĞİŞMEM LINCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLN !!!

ahmed dedi ki...

Arkadaşlar sesimizi yönetime duyuralım.. facebooktaki grubumza destek olalum Lincoln 'ü geri istiyoruz! http://www.facebook.com/group.php?gid=178782408728&v=wall
Lütfenn Lincolnü istiyoruz!!!!

Adsız dedi ki...

BEN LINCOLN NÜN GİTMESİNİ İSTEMİYORUM EMİNİM Kİ LINCOL GERİ DÖNDÜĞÜNDE GALATASARAY DAHA ÇOK ZAFERLER KAZANACAKTIR VE AVRUPADA KENDİNİ KANITLAYAZCAKTIR EĞER LINCOLN GİTME DİYORUM BAŞKA BİŞİ DEMİYORUM (AHMET)